kolmapäev, 4. detsember 2013

Oscar ja Roosamamma järg 2

                                              Osacar ja Roosamamma

Tšau,ma arvan,et see on minu viimane osa Oscar ja Roosamammast nii et, ah ei midagi. Tänane lugemine algas sellega,et Peggy Bluel oli täna operatsioon. See möödus paremini kui Oscari oma. Peale operatsiooni läks Oskar tema tuppa, seal olid Peggy Blue vanemad ehk Oscari ämm ja äi. Nad võtsid ta vastu nagu oma inimese. Ta ei teadnud, kas Peggy oli neile temast rääkinud või siis andis Jumal sellest neile teada. Alguses oli Peggy Blue ikka veel sinine. Doktor Düsseldorf ütles, et ta muutub tavaliseks roosaks lähimate tundide jooksul. Oscar mõtles, et ta meeldib talle ka roosana. Muideks Oscar kirjutab kogu aeg oma päevikusse, et ta magab palju tihedamini ja et ta ei jaksa enam väga palju kirjutada. Ma mõtlesin järele natuke ja ma sain aru, et see on selle pärast, et tal on ju vähk ja et ta on suremas! Ta ise ei saanud sellest aru, vähemalt selle raamatu põhjal. Järgmine jutt. Selles jutus ta elas neljakümnendast viiekümnenda eluaastani ja ta keeras igasugust jama kokku. Peggy Bluel oli kõik hästi, aga Popkorn ei sallinud teda enam silmaotsaski. See koht oli nendel lehtedel, millest ma teile rääkida ei tahtnud kindlatel põhjustel. Igatahes Peggy ütles Oscarile, et nende vahel on kõik läbi. Oscaril oli väga raske ja ta ütles Roosamammale, et ta on jobu.
"Jah.Sa oled täiesti normaalne," ütles Roosamamma.
"Mis ma tegema pean?" küsis Oscar.
"Keda sa armastad?" küsis Roosamamma.
"Peggyt. Ainult Peggyt," ütles Oscar.
"Siis ütle talle seda," ütles Roosamamma.
Ja ta ütleski. Sedasama ütles ka Peggy. Järgmises peatükis on jõulud ja sellest, mis Oscar kingitusteks sai, loete ise.
Peggy Blue läks koju ja ta on nüüd terve. Ega Oscar loll ei ole - ta teadis, et ei näe teda enam kunagi.
Oscar on saja aastane!
Oscar on saja kümne aastane ta arvab, et seda on liiga palju. Ta arvab, et ta hakkab surema.
Oscar on surnud!
Päeviku lõppu on kirjutanud Roosamamma, et Oscari öökapil oli viimastel kolmel päeval silt, kuhu oli kirjutatud: "Ainult jumal tohib mind üles äratada."
See on minu "Oscar ja Roosamamma" blogide lõpp.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar